یک دوربین سوپر زوم جدید

بازار دیجیتال- شرکت Fujifilm به تازگی دوربین جدیدی را به بازار معرفی کرده است. این دوربین جدید که با مدل HS۲۰ از سری دوربین‌های FinePix به بازار معرفی شده است، امکانات مختلفی دارد. این دوربین جدید در واقع به عنوان جایگزینی برای مدل HS۱۰ این شرکت به بازار آمده است. دوربین جدید سوپر زوم Fujifilm به عقیده فعالان بازار، می‌توانید رقیبی جدی برای دوربین مدل HX۱۰۰V از شرکت Sony باشد. لنز این دوربین دارای حداقل فاصله کانونی ۲۴ میلیمتر و حداکثر فاصله کانونی ۷۲۰ میلیمتر است. با این همه، اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوربین طراحی بدنه باریک و سبک است که آن را از مدل‌هایی با قابلیت‌های مشابه متمایز می‌کند.

این دوربین امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۶ مگاپیکسل را داشته و از پردازنده EXR بهره می‌برد. این محصول جدید همچنین امکان فیلمبرداری با وضوح تصویر full HD و برابر ۱۰۸۰ پیکسل را با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه دارد. این ویدئوها با فرمت H.۲۶۴ ثبت و ذخیره می‌شوند.

این دوربین عکاسی جدید مبتنی بر حافظه فلش بوده و امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SDXC و UHS-۱ را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این محصول قابلیت ثبت عکس به صورت پانوراما با زوایه ۳۶۰ درجه را دارد. این دوربین مجهز به نمایشگر LCD با اندازه ۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۶۰۰۰۰ نقطه‌ای برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دوربین که امکان زوم اپتیکال تا ۳۰ برابر را هم دارد، هنوز به بازار عرضه نشده است.